Monday, December 31, 2012

සිහින සිත්තම 5

      ඒයි අදත් අරූ බස්ටෑන්ඩ් එකේ සිප්පිගේ හඩත් එක්කම මම සුපුරුදු රූපය හෙව්වා. අද නම් කොල්ලා බයිට් කරන්න එපාග ඌ පව් බන් අහින්සකයෙක්. මෙන් බලාපල්ලාකෝ සත්ව කරුනාව වෑහෙනවා. අනේ ඉතින් මෙකිව බෙරගත්තලුනේ සෙනසුරාදා පව් අප්පා අපිට කොහෙන්ද ලොකු තාත්තලාගේ පුතාලා. වස නෝන්ඩිය මුන් නංගි ඉස්සරහා සේරම ඇද බානවා.

     හා නුවන්ත සහෝදරයා අපේ සචිනිව බෙරගත්තට තෑන්ක්ස් ආ. සිප්පි හිනාවකුත් එක්ක කොල්ලාගේ මූනටම කියපි. හැබැයි කෙල්ලො ටික දැන්නම් කොල්ලත් එක්ක ෆිට්. කියලවත් කරගන්න බැරි වුන දෙයක් වුනේ. 

        කොල්ලට හොද මීටරක් තියෙනවා කෙමිස්ට‍්‍රී පැත්තෙන්. අපිට නොතේරෙන හුගක් දේවල් බස් හෝල්ට් එකෙදි අපි අහගන්නෙ නුවන්තගෙන්. ඒ තරම්ම නුවන්ත අිට සමීපයි. ඒ අතරෙ මටත් කොල්ලව දැක ගන්න හැමදාමත් වගේ මොකක්දෝ ආසාවක් ඇතිවෙනවා. දකින්න නැති නම් එදා දවසම මාරම පාලුවක්. සමහර වෙලාවට තනි වුනා වගේ.

           නුවන්තගේ හිනාව සමහර වෙලාවට මට හීනෙනුත් පෙනෙන්න පටන් ගන්නවා ඒ ඇයිද කියලා නම් මම දන්නේ නෑ. සමහර වෙලාවට කොල්ලත් මම ස්කූල් ගියේ නැති දවස්වල යාලුවන්ගෙන් මම ගැන අහනවලු. 

හෙටත් හමුවෙමු සිහින සිත්තමෙන්

No comments:

Post a Comment