Tuesday, January 15, 2013

සිහින සිත්තම 8

        ඒ ........ හ්ම්. කොල්ලා දිග හුස්මක් පිට කරා. මගේ ආත්මයම ඒ හුස්මත් එක්ක අමුතු බරකින් මිරිකිලා ගියා. ඇත්තටම ඒ හොද වසනාවන්තියක් වෙන්න ඇති නුවන්ත. ඇස්වලට කදුලු පිරුනත් මම හිමින් කිව්වා. ඔව් එයා හුගක් වාසනාවන්තයි හැබැයි ඒ මම හින්දනම් නෙවෙ.

      එහෙනම් මගේ හරස් ප‍්‍රශ්නෙට කොල්ලා දුන්න උත්තරෙ මට ඇහුනෙත් නෑ. මොකද මම ඉන්නෙ වෙනත් ලොකෙක. මගෙත් එක්ක තරහා නැත්නම් මම කියන්නද? නුවන්ත මම මොකටද ඔයාගේ ගර්ල් ගැන කිව්වම තරහ වෙන්නෙ. මූනට මොනවා කියන්නද? මගේ හිත මගෙන්ම අහනවා. ඇත්තමයි ඒ වෙන කවුරුත් නෙමෙ සචිනි ඒ ඔයා.

         කොල්ලෙක් ඇහුව පලියට කැමති වෙන්න නරකයි බන්. එහෙම උනොත් අපි මෝඩයි කියලා උන් හිතන්නේ. පොඩ්ඩක් බෑ කියලා වටෙ යවපන්. එතකොටයි කොල්ලගේ ආදරේ අපට පෙනෙන්නේ. සිප්පි එක දවසක් දුන්නු අපූරු උප දෙසක් මට සිහි වුනා. හිත හා කියලා හිනා වෙලා කිව්වත් කොල්ලා මාව මනින්න කරන දෙයක්ද දන්නෙත් නෑ මෙ. ඒ මදිවට මගේ කකුල් දෙකත් පන නෑ.

           අපො. අමාරුවෙන් අමාරුවෙන් මම වචන ගැටගහනවා. ඇයි අපෝ කියන්නේ. නෑ නුවන්ත මම තාම ඉගන ගන්නවනේ. හිරි ඉතින් මමත් එහෙමනේ. නිමන්ත හැරෙන තැපැලෙන් කියපි. අනික..........

හෙටත් හමුවෙමු සිහින සිත්තමෙන්.....

No comments:

Post a Comment