Wednesday, January 16, 2013

සිහින ස්ත්තම 9



කොල්ලාගේ මූනත් මැලවිලා. මට නම් හැබැයි හිනා යනවා. ඒත් පෙන්නන්න බෑ. කොල්ලා එහෙම උනොත් මාත් එක්ක තරහවෙයි. අනික මගේ හිතත් මට බනිනවා. හා කියපන් සචිනි. මොකද හොරෙන් බෙහෙත් ගන්නේ. මම තවත් ඉවසන්නේ නෑ නුවන්ත හින්දා මට නින්ද නැතිවුනා. ඒ මගේ හිත මට කියන දේවල්.





ඒත් මගේ හදවතේ ගැස්ම කවදාවත් නැතිව මටත් ඇහෙනවා. දැන් දොස්තර කෙනෙකුට මගේ හදවතේ ලබ් ඩබ් ශබ්දේ අහන්න ස්ටෙතස් කොප් එකක් නම් ඔන නැතිවෙයි. මට සැක ඒ ශබ්දේ නුවන්තටත් ඇහෙනවද කියලා.

සචිනි මම දන්නවා ඔයා මට කැමති නෑ කියන්නෙ බොරුවට ඔයාගේ ඇස්වලින් කියන කථාව ඊට වඩා වෙනස්. මගේ ඇස් මොනවා කියනවද කියලා ඔයා කොහොමද දන්නේ නුවන්ත. මගේ ඇස් කථා කරනවද?

ඔව් ඔය ඇස් වලින් කියන කථාව මට තේරෙනවා. ආදරෙ හැගෙන්නේ ඇස් වලින්. ඇත්තටම කියන්නේ මම ඔයාට කැමතියි. ඔයා කැමතිද නැත්ද කියලා හිතෙන් අහලා කටින් කියන්න. ප්ලීස්,

ඇත්තටම ඒ ඉල්ලීමට මට පිටුපාන්න බැරිවුනා. ඔව් නුවන්ත මම ඔයාට කැමති. මම ඔයාට ආදරෙයි. මගේ පපුව මොහොතකට නැවතිලා. වටෙ පිටෙ කව්රුවත් මට පෙනෙන්නෙත් නෑ. මට පෙනෙන්නේ නුවන්ත විතරයි. විනාඩියකින් විතර ඒ තත්වෙ හරිගියා. ඒත් හිත හරිම නිදහස් ඒ ඇයිද කියලා මම දන්නේ නෑ.

නුවන්ත මගේ ඇස්වලට එබිලා හිනාවෙනවා. ඒ අපුරු හිනාව මගේද නුවන්ත. නෑනෑ සචිනි ඒක ඔයාගේම තමා අපි දෙන්නා කථාවෙන් කථාවෙන් අම්පිටිය බස් හොල්ට් එකට එනකොට සෙට් එකම එතන. උන් සේරම දන්නවා වගේ කථාව. හිමින් හිමින් ස්කොලේ කැන්ටිමෙන් කන්න ඉතිරි කරගත්තු සල්ලි වලින් උන්ට අයිස් ක‍්‍රිම් අරන් දෙන්න වුනා. බස් එකේ ෂීට් එකත් අපි දෙන්නට දීලා උන් ඈතට වෙනවා. නියම යාලුවො සෙට් එක.......


හෙටත් හමුවෙමු සිහින සිත්තමෙන්..............

No comments:

Post a Comment