Thursday, January 3, 2013

සිහින සිත්තම 6

     
     නුවන්ත මට ඔයාගේ කෙමිස්ට‍්‍රි නෝට් එක දෙන්නකෝ. ඇයි ක්ලාස් ආවෙ නැත්තේ. අපි.... ගි..යා... ට‍්‍රිප් එකක්. හා හා ඔයාලා ට‍්‍රිප් යන්න මම නෝට් ලියන්න. මෙ පළවෙනි හා අවසාන වතාව කොල්ලා හිනා මූනත් දාගෙනම මට බස් එකේදී නෝට් එක දුන්නා.

             කොල්ලෙක්ගේ අකුරු හරි වෙනස්. ඒ අකුරුවලින් අගේ පිළිවෙල කියන්න පුලුවන්. වැඩිය ලස්සන නූනත් නුවන්තගේ අකුරු කියවගන්න පුලුවන් හැබැයි නෝට් එක පුරාම කොල්ලා පුංචියට චුංචියට චිත‍්‍ර ඇදලා. චිත‍්‍ර වලට මාර හැකියාවක් තියෙනවා වගේ. ඒත් එක්කම පුංචියට කවි පදත් ලියලා.

             පව් කොල්ලෙක් තනිවුනාම මයේ හිතේ ඔහොම දේවල් කරනවා. කෙමිසුට‍්‍රි නෝට් එක සම්පූර්ණයෙන්ම ලියා ගන්නවට වඩා මෙ නෝට් එක ෆොටෝ කොපි කරගන්න මගේ හිත කිව්වා. ඒ ඇයි. නුවන්ත මගේ කව්ද? මම මගේ හිතෙන්ම ප‍්‍රශ්න කරනවා. ඒත් එයා ගැන හිතන වෙලාවට මගේ මූනට නිකන්ම හිනාවක් එනවා. කෙල්ලොනම් කියන්නේ තොට මල්සරා විදලා කියලා. නුවන්ත වෙනුවෙන්... අනේ මන්දා

          නොට් එකේ අන්තිම පිටුවෙ නුවන්තගේ අත්සනත් එක්ක තිවුණූ පුංචිම පුංචි නිසදැසත් එක්ක මගේ ඇස් උඩ ගියා......

                                                                                                          දුටුව මුව කමල ලග..
                                                                                                           ආදරෙ කියාගන්න.....
                                                                                                             මම හරි අසරණයි...
                                                                                                                  ඔය ඇස් දැකගන්න..
                                                                                                      මම හැමදාමත් පින් කරනවාද රත්තරන්

                                                                                                                මගේ පන...................
                                                                                                                   නුවන්ත.

            ඇත්තටම නුවන්තට කාව හරි ගර්ල් කෙනෙක් ඉන්නවද? පපුව පුරාවට හුරනවා වගෙ වෙදනාවක් දෙන්න පටන් ගත්තා. හිස් තැනේ නම කවුද? කවුරුහරි නිමන්තගේ හිත හොරාගෙනද? ඇයි මට මෙච්චර කදුලු?

හෙටත් හමුවෙමු සිහිනසිත්තමෙන්....

No comments:

Post a Comment